KUNDTJÄNST

Vänligen kontrollera din skräppostmapp om du inte har fått några e-postmeddelanden från oss. Vi skickar ut alla beställningar inom 24 timmar efter att beställningen har gjorts, och samtidigt ska du få din beställningsbekräftelse och spårningsnummer via e-post. Ibland hamnar e-postmeddelanden av misstag i skräppostmappen. Om du fortfarande inte kan hitta ditt e-postmeddelande, kontakta oss gärna via livechatt eller genom att skicka ett e-postmeddelande till vårt supportteam Här.

Vi erbjuder returer på alla våra produkter. Du kan få återbetalning genom att returnera varan till oss per post inom 30 dagar från köpdatumet och inom 14 dagar från mottagandet av produkterna. Se till att skriva ordernumret på insidan av paketet.

För att vara berättigad till en retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du mottog den. Den måste även vara i originalförpackningen.

För att starta en återbetalning eller retur, vänligen kontakta oss via vår Hjälpdesk.

Läs mer i vår Returpolicy.

För att få garanti eller reklamation måste du först kontakta oss för att fastställa problemet och den mest lämpliga lösningen för dig.

Kontakta oss via e-post Support@CompassNature.com

Läs mer i vår Garantipolicy

24 månader från datumet då beställningen gjordes.
Läs mer i vår Garantipolicy.

Antingen genom att prata med vår Ai Assistant eller genom att klicka Här. Vi besvarar alla e-postmeddelanden inom 24 timmar året runt.

FRAKT & BETALNING

Ja, CompassNature erbjuder gratis frakt över hela världen för alla våra produkter.

Vi har en bearbetningstid på 1-3 dagar för att kvalitetskontrollera och paketera dina varor innan de skickas.

Du får alltid en automatisk orderbekräftelse när beställningen har lagts, samt ett e-postmeddelande med leveransinformation när paketet har skickats. Om du inte hittar det i din inkorg, kontrollera gärna skräppostmappen eller andra mappar än din primära inkorg.

Du kan använda spårningsnumret för att övervaka din beställnings rutt med hjälp av våra spårningssidor.

Vi har en bearbetningstid på 1-3 dagar för att kvalitetskontrollera och paketera dina varor innan de skickas.

Efter kvalitetskontrollen och paketeringen kommer ditt paket att skickas med spårbar leverans med en uppskattad leveranstid på 7-14 arbetsdagar.

Produkter som inkluderar ett separat batteri/powerbank kräver en säkrare fraktmetod, vilket kan resultera i en längre leveranstid på upp till 10-20 dagar totalt sett.

Vi har samarbetat med DHL Express, USPS, FedEx och många fler fraktföretag för att göra våra leveranser så snabba och smidiga som möjligt. Du kommer att få ett spårningsnummer när din beställning har skickats och du kan övervaka dess rutt från våra spårningssidor.

CompassNature erbjuder säkra betalningsmetoder och du kan välja att betala med: Visa, Mastercard, Maestro, American Express, iDEAL, Google Pay, Apple Pay, Shop Pay, Bancontact eller PayPal.

ORDER

Klicka på chatt-ikonen i det högra hörnet så hjälper vår Ai Assistant dig direkt. Eller kontakta oss Här.

Om du behöver ändra eller annullera din beställning, vänligen KONTAKTA OSS omedelbart. När vårt lager har behandlat din beställning kan vi inte göra några ändringar.

Du kan kontakta oss Här.

"Ouppfyllt" betyder bara att vi har tagit emot din beställning! När din beställning har skickats får du ett spårningsnummer och din beställningsstatus ändras till "Uppfylld."

Om din beställning oväntat avbröts är chansen stor att vårt bedrägerifilter har markerat din beställning som bedräglig. Om du är säker på att det inte är sant, beställ igen med ett Paypal-konto. Om du inte har Paypal kan du enkelt registrera dig på www.Paypal.com

För att lösa in en kampanj anger du helt enkelt koden du fick i rutan med titeln "Rabattkod" under utcheckningsprocessen. Observera att endast en rabattkod kan användas per beställning.

När din beställning har skickats kommer du att få en leveransbekräftelse via e-post som innehåller spårningsnumret . Du spårar ditt paket här.

Beställningar behandlas vanligtvis inom 24 timmar. Om din beställningsstatus indikerar att din beställning ännu inte har skickats men varorna finns i lager kan detta bero på följande:

- Vi kunde inte få en godkänd kreditkontroll för ditt köp.

- Vi fick en faktureringsadress för kreditkort som inte kunde verifieras med ditt kreditkortsföretag.

Vänligen notera att det är viktigt att ange det telefonnummer som är registrerat hos ditt kreditkortsföretag när du lägger din beställning, så att vi kan kontakta dig för att diskutera eventuella problem med din beställning. Vi använder endast verifierade telefonnummer för att ytterligare säkerställa säkerheten för din beställning.

Ej hämtade varor returneras till oss. För alla paket som inte löses ut förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift, för närvarande 299:-. Om kostnaden för produkten inte överstiger 299:- så förbehåller vi oss rätten att behålla hela summan för inköpet.

ÖVRIGA FRÅGOR

Vi uppdaterar regelbundet förpackningarna på våra produkter, så det är möjligt att du kan få en produkt som ser något annorlunda ut än vad som visas på webbplatsen. Om du fortfarande anser att du har fått fel produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst genom att skicka ett e-postmeddelande Här.

Bläddra till botten av sidan till och ange din e-post för att registrera dig för vårt nyhetsbrev via e-post. När du har registrerat dig kommer du att kunna ta emot e-postmeddelanden om nya produkter, specialerbjudanden och exklusiva erbjudanden för prenumeranter.

Du kan när som helst avregistrera dig från CompassNatures e-postlista. Välj bara länken "Avsluta prenumeration" längst ned i ett e-postmeddelande.

Du kan vara trygg med att personlig information som samlas in via denna webbplats är säker. Vänligen läs vår Integritetspolicy för att lära dig mer.

Om du har en fråga som inte besvaras i våra vanliga frågor vill vi gärna veta vad du tycker. Skicka din fråga till oss här eller ställ den till vår Ai-assistent i chatten.