KONTAKTA OSS

Kontakta oss via e-post eller skriv ett meddelande till oss via kontaktformuläret. Vi letar alltid efter feedback och kommentarer från dig för att förbättra vår servicekvalitet. Vi fokuserar mycket på att ge dig bästa möjliga kundsupport och kommer alltid att svara inom 24 timmar.

*Notera*

Om du inte hör från oss inom 24 timmar, vänligen kontrollera din skräppostmapp för vårt svar eftersom e-post ibland hamnar där av misstag.

Frakt

Vi har en behandlingstid på 1-3 dagar för att kvalitetskontrollera och paketera dina varor innan de skickas.

Du kommer alltid att få en automatisk orderbekräftelse när din order är lagd, tillsammans med ett e-postmeddelande med leveransinformation när ditt paket skickas. Om du inte hittar det i din inkorg, kontrollera din skräppostmapp eller andra mappar förutom din primära inkorg.

Du kan använda spårningsnumret för att följa din beställning på våra spårningssidor.

Vi har en handläggningstid på 1-3 dagar för att kvalitetskontrollera och paketera dina varor innan de skickas.

Efter kvalitetskontroll och paketering skickas ditt paket med spårbar leverans och beräknas anlända inom 5-14 arbetsdagar.

Produkter som innehåller ett separat batteri/powerbank kräver en säkrare fraktmetod, vilket kan resultera i en längre leveranstid på upp till 10-20 dagar totalt.

När din beställning har skickats kommer du att få en leveransbekräftelse via e-post som innehåller spårningsnumret . Du spårar ditt paket här.

Produkt

Vi erbjuder returer på alla våra produkter. Du kan få återbetalning genom att returnera varan till oss per post inom 30 dagar från köpdatumet och inom 14 dagar från mottagandet av produkterna. Se till att skriva ordernumret på insidan av paketet.

För att vara berättigad till en retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du mottog den. Den måste även vara i originalförpackningen.

För att starta en återbetalning eller retur, vänligen kontakta oss via e-post på support@compassnature.com.

Läs mer i vår Returpolicy.

För att få garantireparation måste du först kontakta oss för att fastställa problemet och den mest lämpliga lösningen för dig.

Kontakta oss på support@compassnature.com.

Läs mer i vår Garantipolicy

Ej hämtade varor returneras till oss. För alla paket som inte löses ut förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift, för närvarande 299:-. Om kostnaden för produkten inte överstiger 299:- så förbehåller vi oss rätten att behålla hela summan för inköpet.

Om du har fått en trasig eller felaktig produkt, vänligen kontakta oss via vårt kontaktformulär eller skicka oss ett meddelande till vår support e-post Support@CompassNature.com, så hjälper vi dig så snart som möjligt.

Företagsinfo:

JM Commerce AB

Orgnr: 559324-4758

BOX 1981

116 74 Stockholm, Sverige

Adress (Inte Returadress):

BOX 1981, 116 74 Stockholm, Sverige

Kundtjänst:

Support@compassnature.com

+46 707301894