CompassNature erbjuder Gratis Spårbar Frakt på alla våra produkter.

Vi har samarbeten med DHL Express, Postnord, Early Bird och många fler fraktbolag för att göra våra leveranser så snabba och smidiga som möjligt.

Du får alltid en automatisk orderbekräftelse när beställningen har lagts, samt ett e-postmeddelande med leveransinformation när paketet har skickats. Om du inte hittar det i din inkorg, kontrollera gärna skräppostmappen eller andra mappar än din primära inkorg.

Du kan använda spårnummret för att övervaka din beställnings rutt med hjälp av våra spårningssidor.

Ditt paket kommer att levereras hem till din brevlåda eller dörr, om det av någon anledning inte går att leverera ditt paket så kommer paketet att lämnas hos ditt närmsta postombud och du blir då meddelad via E-post eller sms.

Vi har en behandlingstid på 1-3 dagar för att göra en kvalitetskontroll och paketera dina varor innan de skickas.

Efter kvalitetskontrollen och paketeringen kommer ditt paket att skickas med spårbar leverans med en uppskattad leveranstid på 5-14 arbetsdagar.

Produkter som inkluderar ett separat batteri/powerbank kräver en säkrare frakt metod, vilket kan resultera i en längre leveranstid på upp till 10-20 arbetsdagar.

Samtliga produkter skickas direkt från tillverkaren i Asien till kunden. Som mellanhand i denna process är det vår uppgift att säkerställa att varorna når fram till kunden på ett effektivt sätt.

Inom Sverige tillkommer ingen tullavgift.

Vänligen vänta upp till 20 arbetsdagar innan du kontaktar kundtjänst angående en saknad beställning.

Om du har några frågor angående din försändelse, tveka inte att kontakta vår kundtjänst genom vår E-post: Support@CompassNature.com

Obs!

Det är vårt mål att leverera inom ovannämnda tider, men leveransdatum är inte garanterade eftersom leveranser hanteras av tredje part.
Beställningar kommer att behandlas i enlighet med försäljningsvillkoren.

Vi kan inte ändra leveransadressen för beställningar som redan är skickade.

SKADADE FÖRSÄNDELSER

Om en produkt/försändelse skadats i transporten skall detta snarast anmälas till fraktbolaget, normalt via utlämningsstället/distributören. Vid utvändigt synliga skador skall detta anmälas vid mottagandet, dolda skador skall reklameras inom 5 dagar från mottagandet. Underlåtelse att anmäla transportskada inom denna tid förverkar reklamationsrätten på produkten, då det inte i efterhand kan bevisas hur skada uppstått.